(iOS) Race.io Lås opp alle
Feb 7, 2022 17:11:21 GMT
Post by weiwasthingjopu on Feb 7, 2022 17:11:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Lås opp alle ▞▞▞
▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
det er ganske vanedannende, men det blir irriterende etter en stund fordi du har den beste bilen, men de billigste bilene er like raske som din og kanskje hvis den hadde muligheten til å selge gamle biler
Det er veldig bra, men det lar meg ikke koble til Facebook, og når jeg kommer til arena 18 krasjer det så jeg må starte på nytt fra begynnelsen
dette spillet er morsomt og vanedannende. kontrollene er brukervennlige og grafikken er jevn. min eneste forespørsel er at kronegavetiden forkortes slik at folk kan tjene mer per dag siden det er så lite gull
Jeg endrer reivew fra tre til én stjerne fordi dette er hvordan det i utgangspunktet gikk. Meg: klager over at det er litt for mange annonser, men de kan i det minste hoppes over. Spill: Setter inn flere annonser og gjør dem uhoppbare. Jeg sletter dette spillet nå. Ikke kast bort tiden din med dette.
morsomt, men alt for mange annonser. etter hvert 20 sekunders løp må du se et tillegg. gitt at de er korte, men det er vanskelig å komme inn i spillet.
Vær så snill, skaperen av dette spillet, vær så snill å fikse etterslepet slik at jeg kan spille rolig spillet sier alltid ingen internettforbindelse, men jeg har en skikkelig tilkobling hva slags spill er dette, det er grunnen til at jeg gir det 3 stjerner, det er nesten utmerket, men det er litt laggy Takk skal du ha.
Race.io રેસિંગ jcnb
Selve spillet var morsomt, flerlags er en løgn for alle motstandere. Den eneste ulempen er alt for mange annonser, jeg forstår at jeg ønsker å tjene penger, men 2 annonser som ikke kan hoppes over etter hvert løp er en spøk. Avinstallert med en gang
Et enkelt og behagelig spill. ikke sikker på hvor lang tid det vil ta å få "BatRacer" og høyere.
Ganske HELT VANDENDE!! Allround bra spill med god jevn løpehastighet, uansett er det 5 sekunders tillegg etter hvert løp, men det er ikke dårlig fordi du kan tappe ut av det
hvorfor jeg ikke kan koble til min gamle konto tilbake. Før jeg avinstallerer dette spillet, har jeg allerede koblet aksen min til facebook. Så installerer jeg tilbake, jeg mistet den gamle kontoen min. Vennligst hjelp meg alle sammen 😭.
du stjal i utgangspunktet gameplay-mekanikken til rytteren gjorde kontrollen dårligere og gjorde et løp umulig å miste. alt i alt et ganske dårlig spill
Mye moro å spille. Godt designet. Ville gi 5 stjerner MEN ... annonser etter hvert nivå. Helt uakseptabelt, bremser spillet og ødelegger opplevelsen. Jeg kan forstå en annonse hvert 10. nivå eller så, men egentlig hvert enkelt nivå? Til og med annonser under spilling, latterlig. Jeg forstår det, du vil ha betalt for arbeidet ditt, men dette er utenfor kompensasjon, hvis jeg ønsket å bli bombardert med annonser, ville jeg slått på TV-en min. Jeg kan ikke og vil ikke anbefale på grunn av det overdrevne antallet annonser.
Et fantastisk spill og fulltidspassspill, du bør spille det 😁😁
dette spillet er awsome jeg personlig er et beist. alt du trenger å gjøre er å ikke snu så mye, og du kommer til rangering 10.
spilt i 3 dager nå hadde mye moro i starten, men når du kommer til arena 13 blir du satt mot 30000+ spillere og alle fikk spacetaxi. kommer til å bli veldig kjedelig å tape mot disse gutta som prøver å spare opp til din egen romtaxi. kanskje legge til flere arenaer eller kanskje en solo-utfordringsmodus. vet ikke hvor gøy dette spillet kommer til å bli når jeg kommer til romtaxi, da det er raskest og ingenting å sikte på etter det. generelt enkelt og morsomt, blir snart kjedelig
bra spill og idé, men ikke noe spesielt for spillerne interessant i lang tid
det er bra ... men det er annonser like etter avspilling som er veldig irriterende og irriterende hver annonse er på 30 sek.
spillet er bra.. men for mange annonser.. jeg forstår at hvis jeg trenger ekstra mynter, er det greit med annonser.. men hvorfor de åpnes automatisk og får meg til play-butikken igjen og igjen.. vennligst mindre noen annonser..
Å få en annonse etter å ha vunnet et løp føles som å bli slått i ansiktet for å ha gjort noe bra. Dårlig jobb der kompis.
Du spiller mot AI/bots. de er ikke ekte spillere. Jeg vant bokstavelig talt dusinvis av løp på rad, og hvorfor jeg med vilje gikk sakte, stoppet vinneren før streken. Sakte ned og se hvordan du fortsatt vinner på magisk vis. Den er designet for å få deg til å føle deg som en vinner og fortsette å spille, slik at de kan tjene mer annonseinntekter.
Det er et av de verste spillene jeg noen gang har spilt. For mye annonser. Rangeringssystemet er for dårlig. Selv om trofeene mine ble høyere, falt rangeringen min. Da jeg hadde 500 trofeer, viste den 10k rangering mens og når jeg fikk 1000 trofeer viser fortsatt 10 k rangering. Det er bare på tide. Til og med annonsene tar mer enn et spill som vises etter hvert spill du spiller. Ellers likte jeg dem spillet. Vennligst fiks det, for mange annonser og rangeringskriterier.
Spillet er enkle kontroller ikke dårlig. Jeg liker å spille dette spillet veldig vanedannende. Det ville vært bra om vi kan endre navn fra tid til annen. Men uansett liker jeg dette spillet.
Race.io מירוצים pqps
spill oss ikke så ille, men hver gang legger kommer...det er veldig dårlig...Reduser det og lag spillet offline også
Dette spillet inneholder for mye tillegg, og det viser noen ganger mangel på Internett-tilkobling selv når jeg var online, men det er fortsatt et ok og et kult spill.
Fint veldig fint det var bra, men behold ufoer også
Off The Road - OTR Open World Driving Carreras qsj
til tross for at spillet er morsomt. Annonsen er litt for mye. etter hvert eneste spill får vi annonsen. så ta det i betraktning før du laster ned.
hvorfor sier spillet at det ikke er internettforbindelse. men annonsene er fortsatt oppe, fiks det og fiks det nå
dette er et veldig kjempebra spill som jeg har sett i livet mitt, men vær så snill å slutte å vise annonser etter hvert spill, vær så snill å fikse det...
Race.io מירוצים pqps
Spillet er bra, men mengden annonser er absurd. Bokstavelig talt uspillbar.
På arena 2 spilte spillet for meg og spilte helt bra 🤣
Dette er et offline-spill som utgir seg som et semi-konkurransedyktig flerspillerspill. Matchmaking er øyeblikkelig, og det kjører uten internett/mobildata. De merker det som et 'single player'-spill på playstore i samsvar med retningslinjene. Det er heller ingen langsiktig verdi her, siden spillingen består av bare rask spenning. + annonsene.
Det er så morsomt du burde prøve det
Dette er et fantastisk spill, selv om det er veldig vanskelig å finne ut hvordan du endrer navnet ditt. Og vi får bare belønningen vår hvis vi ser en annonse, og noen ganger er annonsene 30 sekunder lange
Ducking søppel. Ikke fall for dette spillet. Jeg er en normal borger og stol på meg når jeg sier dette: Hvis du planlegger å spille dette spillet eller til og med prøve, er det bortkastet tid. mengden annonser vil drepe deg. Ingen mennesker har overlevd denne torturen, jeg er glad jeg er den første som overlevde og ropte deg denne forferdelige historien fra min personlige erfaring. Etter hvert eneste spill (som du uansett vinner) MÅ du se en annonse. forestill deg situasjonen din. Redd deg selv.